Monday, June 8, 2015

Makan otak otak dan satar


Assalamualaikum

Bila pergi jalan2 ke belah timur ni rasanya x sah kan kalau x pekena kopok lekor, otak2 & satar nih. nasik dagang dan juga nasik kerabu.


Otak otak aku kerap gak makan. Satar, nasik dagang dan nsk kerabu sangatla jarang. kadang2 ada gak mencuba makan nasik dagang/kerabu, sebelum nak beli mesti tanya dulu " ni nasik aper yer ". sampai sekarang fail x tahu yg mana satu. heee


So masa sampai kemaman tu encik bos bawak p makan otak2 n satar.



makan kat sini..
dalam hati aku berkata kata.. bio betik encik bos nak mkn kat sini.. x bising ker mulut madam nanti.. apa yg menarik sangat ?

rupa rupanya madam aku pernah makan kat sini.. tu yg dia x kisah sangat.. kalo edak.. kikiii kompem x nak.. panasla, berhabukla.. yerla , kedai tepi jalan jekan..

Tapi kalo x berhenti makan otak2 & satar ni macam x sahla jalan jalan ke ganu ni..

memang wajib singgah makan..



  satar kemaman



rasa dia... terbaik bro :)

cuma jgn gelojoh sangat masa mkn, anytime leh termakan cili api tuh.. aishh pedas
satar dia kecik kecik jer.. aku pernah beli sebijik satar punyala beso.. tu yg aku pelik naper lain sangat satar kemaman n satar kl yer..



otak otak


rasanya dia memang marbeles..

naper kaler n rasa dia x sama mcm kat kl yer.. ni siap mcm ada sambal lagi.. 
sedappp sangat



udah jatuh cinta ngan encik satar n otak otak kemaman ni..



masa blk, bos singgah sini.. aper lagi terus aku memborong nak bg somi try jugak..

^____^

cuma satar tu bila dah dibwk blk dia mcm keras ckit..

sbb tu org ckp makanan ni kalau udah dibungkus rasa dia memang kurang..



Lenkali kalo aku p Kemaman lagi, x tahula leh jumpa kedai ni ke x. Sebab kedai ni bukan terletak dijalan utama. kena tahu selok beloknya..


Aper pun memang terbaik otak otak n satar kemaman.


No comments:

Post a Comment