Wednesday, July 23, 2014

Bersahur ber 3


Assalamualaikuuumm

Pagi tadi aku sahur sesorang. Adik aku sejak akhir2 ni dia dah mls nak trn mkn. Dia dah bwk stok air 3 liter masuk dlm bilik . Siap ngan stok biskut lagi. Aiiiss kompem berumah tanggala semut semut dalam tu. 

dah siap mkn aku tengok tv jap. Ngah ralit tgk tv tiba tiba dengar Aiman panggil2 

" mama, mamaaaaa. Buat aper tu "

" mama kat bwh makan "


Sebab kuat sangat dia panggil mama dia, si delisha pun terjaga. Udah berselang seli suara Aiman ngan tangisan Delisha.  Turunla ke dua duanya.


Bila aku ajak naik atas semula boleh Aiman cakap dia lapar.

" Aiman lapala ma "


Aikkk x pernah pulak dia mintak mkn pagi2 mcm ni.


turunla balik tiga2 org.




Abang lapar, adik ngantok. Merengek nak tido atas



Ngantok tapi lapo. Siann


nasik udah aku habiskan. Bg mkn pulut kukus sm kuah kari jer. 



budak ngantok dah ceria. Dia pun betambah makan



Budak yg lapar. 

Aku ingat Aiman teringat ingat kat pulut yg aku msk tula. Dia memang suka sangat mkn pulut.

Ohh somi pulak sahur kat tpt kerja dia.




No comments:

Post a Comment