Tuesday, May 27, 2014

Percubaan Pertama


Assalamualaikum.

Delisha udah 2 thn 7 bulan.

Bila tengok dia tengah tido macam dah beso ajer. Tinggi pun nak sama ngan abang dia dah. Mantop bdn dia. Memang terasala kalo mendukung dia tu


Aiman dulu ms usia ni udah ada adik. Delisha lambat2 lagila yer. 


Hmmm sebenarnya nak cakap yang Delisha masih lagi breastfeed. Aiman dulu umo 2 thn mula on & off. 


So petang semalam aku mula decide nak slow slow stop bf kat Dsa. Omak dah x larat nak. Rasa krem badan ni asik tdo nyenget nyenget ajer. Lagi pun mak rasa udah tiba masanya Delisha stop bf.


Aku x nak stop secara drastik sebab aku pun lom sedia lagi. Hohoooo udah komplen bdn krem tapi masih ada hati mahu memberi lagi. Kita slow slow yer nak.


Petang semlm aku mulakan dgn sebelah kiri. Aku calit ngan sedikit asam jawa. Sikit jer. Kalo banyak sangat takut pulak dia sakit perut. 



Yekkk

Terkemut kemut muka dia..

ekekeee x sampai hati aku nak gelakkan. 

" aper ni ma "

Lebih kurang gtula dia kata

" ma letak ubat ".. ehhhh ter cakapla pulak

" mana ada apa2.. naper dik "

" yekkkk "




ada apa dsa?

dia tunjuk mulut dia.. asam jawa yg melekat  :)



Budak kecik jgn disangka stupid yer.. Cerdik depa nih

" ma asuh asuh "

dia suruh aku p basuh.. aku buat derk aje




muka sedeh..  sebab dah x sedap


sian nengoknya aku bagi belah kanan..  

Hau li yauuuu

Laju jer dia nyot nyot


Mlm sebelum tido aku calit dua dua belah.. Tapi aku ni kan mak yg x sampai hati. Calit cikit jer. Hmmm budak pandai kan, dia lap 2 kali udah hilang.  Selera ajer. Caiiss x menjadik pulak mlm ni..


Sambung hari ni pulak..


Tambahkan kuantiti asam jawa

hohoohooo


No comments:

Post a Comment