Monday, April 7, 2014

Bila nak stop breastfeeding


Assalamualaikum


Budak 2 orang ni memang suka mkn ayam goreng.

Tiap hari aku tanya Delisha, " tadi kat taska mkn apa? "

" akan asik "

" makan nasik ngan apa "

" ayam ".

Mula2 dengo aku percaya jugak. Tapi bila hari2 dia ckp mkn ayam ajer, aisshhhh tahula yg semua lauk dia cakap ayam. Hebat kalo kat taska hari2 makan ayam dik oi.


Tengokla dia tenung ayam goreng tu. Memang x sabo tunggu abah cakap makan makan. :)

Okei, berbalik kepada tajuk kat atas tu.

Hmm suatu hari ada kwn bertanya. Bila dia nmpk gambo 2 bdk kecik ni kat lappy aku 

" ehh u stil breast feed ur daughter ke ?"

"  yer "

" waaaa masih lagi yer.. masih pam lagi ker "

" ehhh pam xder dah, bf jer "

" Bila nak stop "

" eh ehhhh   x tahu la "


terus bos aku menyampuk

" ini org memang xkan stop. Dia direct sampai the next one "

" ohhh next one...gurlllpp "



Betulla

Aku x pernah terfikir bila nak stop breastfeed Delisha


Skrg delisha dah 2thn 6 bln.

Aiman dl 2 yr dah stop sebab kena bg chance kat adik dia. Itu pun paksa rela :(


Somi pun dah cakap2 kat anak pompuan dia tuh. 

" delisha xyah neneng lagi yer .. paham x"

" paham "

Bila nak tdo, dia x paham balik..




Betol betol x pernah pikirkan pasal nak stop bf ni.

Maybe sampai the next one. Auuchh tu pun x plan jugak


Berpuas puas la wahai anakku sayang


Selagi mak termampu


No comments:

Post a Comment