Wednesday, December 4, 2013

Hari ke 2 ber orientasi


Assalamualaikum

hari ni hari ke 2 Aiman pergi ke sekolah sempena orientasi selama sebulan..

Bangun pagi muka sememeh ajer..

Alamak mcm mendung ajer langit hari ni..

Nasib baik dia masih nak mandi & gosok gigi. Mak pulak x menyempat nak buatkan dia susu.. Sebab si adik pun dah bangun pagi sambil huhuhuhuuuuu " abang uatttt ".


Walau apa pun Syabas aku ucapkan buat anak laki aku ni. Nak pulak dia pergi kesekolah. Kuar kereta sendiri. Terus masuk kesekolah. Xder dah nanges nanges. Senang hati aku nak bersarapan kat kedai mamak.kikiii



Sempena menunggu Aiman habis orientasi pukul 9.30 aku ngan Delisha pergi sarapan dulu pekena roti telur ngan ayam goreng sambil layan upin ipin. Sukala hati Delisha sebab leh manja lebih. Abang xdo.


Lebih kurang kul 9.20 cepat2 pergi kesekolah Aiman. Leh intai2 apa yg dia ngah buat. heheee



Aku datang Aiman dah nampak. terus x fokus.
Aku dok kat luar dok dengola cikgunya cakap " Aiman, cepat habiskan kaler ni. ma ada kat luar tu ".. jap jap aku tengok dia tengok aku. Siap ber haiiiiii lagi . Jap jap mewarna. Last2 aku p menyorok,  biola dia fokus jap. Asyik nak mengintai mak dia ajer




Aiman dah ada kawan. Ntah apa yg disembangkan sampai gelak2 ngan kwn dia tuh :)




No 1 yang keluar drp kelas. X sabo2 nak balik. Esok aku nak amik dia lambat sikit. Biar dia hbskan kelas dia sampai kepenghujung. Dia dah srpn ngan kwn2 baru aku amik.




Beg sekolah Aiman. :)


Lepas habis sekolah aku hantr diorg pergi taska.

Subhanallah, Aiman meraung2 xnak pergi taska. " nak ikut amaaaaa nak ikut ama ".

Nasib baik Delisha ok


Sungguh aku pelik.


Apesal dia nanges lagi bila nak pergi taska.

Mulala nak curiga nih. Aissshhh





No comments:

Post a Comment