Tuesday, October 29, 2013

Pekena KFC Crazy Crunch


Assalamualaikum


Petang sabtu lepas, lepas sesi ala ala memecahkan lemak. Aiman request.

" mama, nak C  "


Okeila, jom carik C



set crazy crunch ini papa zola yg punya..



set crazy cruch. manggo flavour.. terasa sungguh ke'mangga'annya..

Aku kalo msk ke kfc @ mcd , akan pesan milo ais jer utk sessi keluarga. Air yg bergas ni memang aku x masuk. melainkan kalo pergi ngan bos2 sebab diorg belanja. Tapi sebab air ni adik tiri kepada air oren so aku anak beranak boleh telan lagik.



Huhhh ayam, dapat jugak aku gigit ngko.. padan muka ko.. Kalo selama ini aku asik nampak ko kat upin ipin ajer, hari ni berbalas dendam aku.  a.y.a.m ayam  hohooo




Betulll tu.. Saya setujukk.. Jom kita baham ayam ini bang..  nyum nyummm. Bersih isi ayam tu dimakan. Tinggal tulang ajer..


Budak2 ni aku pilihkan drumstik. Original jer.




Ni mesti ngah teringat ingat ayam melayang layang kat udara. Macam upin ipin imaging masa bulan poser tu.   heheee



Delisha cakap " terima kasih mama ". Lenkali papa pulak yang belanja.


*mkn kat restauran  bebudak lagi berselera nak makan *



No comments:

Post a Comment