Thursday, October 3, 2013

Itu Jugala Yg Mereka Mahu


Assalamualaikum


Korang masa kecik dulu pernah x main buat umah guna bantal kosyen.. tompok tompok bagi tinggi :)   Klao x pernah memang korang ni budak main, aku pernah. Selalu gak aku buat gitu.


Aku perasan sekarang ni 2 budak kecik tu dah mula jadikan sofa aku sebagai alat mainan mereka. Kejap dibuat tempat hide & seek.  Selalunya sofa aku ni jadi tempat testing Aimanla. Dia ngetest sama ada sofa ni kukuh keedak. Dijadikan tempat loncatan dia ngan budak kerinting tu. 



Kalo dia ngah main hide & seek, aku pun kena main gak. Kalo x ada yg makan hati

" Ma, ebob elang "

Aku kena pura2 cakap..

" ebob ebobbbbb, ebob mana "


Lepas tu dia cakap, ebob kat cinila.. hohohooo




X lengkap kalau adik x bg semangat kat abang dia. Harusla main ber sama sama



Sorang punggah atas, sorg lagi kununnya masih menyorok. Tapikan bang, kamu nyorok mak leh nmpk kaki kamula...





Ginila penamatnya, habis terbongkang sofa mak dia.

Jgnla ada tetamu datang masa ni. Haruuuu


Mlm tadi puas diorg main sampai Aiman lupa nak main game ngan katon dia tu. Ada gak bagus nya.


Ehh tu lum lagi aku dipaksa main " nenek sibongkok 3 ". Dipaksanya aku jadi nenek.  X nak main diorang pakat nanges sama sama. Hhuhuuu mak muda lagi la nak. X maula jadi nenek..



1 comment:

  1. Hihi... kakak pulak yg suka tengok ni Muja. Dulu kusyen rumah kakak kat kampung yg empat segi bukan macam sekarang ni. Kami dirikan buat kotak macam rumahlah konon - gelihati bila tengok hero Muja dgn adik main buat teringat dedulu:)

    Adik tu ligat juga sebab ikut cara si abang main. Itu yg sesekali ibu kena jadi nenek bongkok boleh main sama:)

    ReplyDelete