Friday, September 20, 2013

" Ebob tak tau "



Assalamualaikummm


Bila hari cuti aku memang suka telek muka anak aku satu persatu.


Kebetulan Aiman ngah mengadap depan aku, sambil dengar dia bercerita aku pun telek muka dia. Tengok edung . Adala copy edung mak dia cikit. pesek.. Mulut dia, muka dia yg 4 segi, rambut dia yg lurus x mcm adik dia yg bengkang bengkuk tu..


Ngah telek telek aku terperasan mata dia sebelah agak sepet.


Telek betol betol oohhh nak naper mata ko lebam.





Naper mata Aiman ni? Kena apa?


"Ebob tak tau"


X sakit ke bang?

Tak! 




Sampai sekarang kalo aku tanya sebab apa mata dia lebam, dia masih cakap x tahu..


Aku ingat maybe kena masa tido. Dia ni kalo tido selalu kat bawah kaki aku. Agaknya ngah tido aku tersepak mata dia pun  aku x sedokan. kekeee


Kalo betulla aku yg tersepak, mak mintak maap yer bang.




No comments:

Post a Comment