Monday, May 13, 2013

Raikan hari ibu



Assalamualaikum & selamat petang semua.


Selamat hari ibu buat semua ibu2..  hari hari adalah hari ibu buat wanita yg telah bergelar ibu kan..  xpernah ibu bercuti walau 1 detik pun..



Korang ada raikan hari ibu ker?



Aku?


Ohh aku jenis yg x kisah dengan hari2 ni..  tapi hari jadi anak2 aku memang ingat sebab teringat sakitnyala hari tu..


Semalam aku ajak suami makan sedap sedap..


" Ma x kisah mkn kat ner, yg penting sedap sedap"



Lalu kitrg pergi D'Selat..  Korang pernah dengar x.

Lama gak kitrg x dtg sini..


Hari tu pernah masuk paper, diorg nak ttp kedai sebab sewa naik mendadak.. Semalam terjah ada lagi rupanya..

Nak pergi mkn kat D'Muara tersangatla ramai org, kompem 1 jam ikan x sampai lagi..


Mkn kat D'Selat In Sha Allah, ikan xkan tertukar ngan org lain..  


lala masak cili..  sedap


pari bakar..  sambal dia sedap


udang butter..boleh tahan cuma udg dia x beso..saiz L jer



sotong grg tepung.. biasa ajer



kailan grg biasa..  biasa gak



Berehhh  :)

Ohh lala tu ada berbaki cikit, pari berbaki sebelah..  tapau bwk balik..


Nasik 3 pinggan air 3 gelas..  semua berehh


Aku makan ngan asyik nya.. Bagus pulak anak2 aku semalam.. time mkn semua mkn.. semalam aku yg terlebih mkn nasik.. erggggg Alhamdulillah..



Semua sekali lbh kurang RM80+..  okeila..


X tau la nak mkn seafood yg dekat2 kat mana lagi..  So pergi balik D'Selat ajerla..


Compare D'Muara memang puas hati mkn kat sini..

Korang try..

Mesti puas hati.. In Sha Allah


reward buat 2 budak kecik yg behave petang itu.. :)




No comments:

Post a Comment