Monday, May 27, 2013

Oh My Maxis...



Assalamualaikum wbt..


Apa kbr kwn2 sekalian.. selamat bercuti buat anak2 buah saya yg sedang bercuti sekolah.. dok kat umah tu bebaik yer..  jgn kasik umah pecah..  x tentu pasal t malam korang kena tidur kat luar.. hohoooo



Kenapa tajuk saya hari ni macam Oh My English pulak..



See




See










sakit hati japla bila aku menengoknya..





calling cuma rm4.21.. sms rm7.69 tapi part internet tu..alamakkkkk



"Aiman, abang buat apa kat hp ma ni..."


sakit hati aku nak membayo .. kalo x bayo x boleh jugak.. argghh stress jap mak ko man


Xpernah bil melebihi rm50 stp bulan..


Bulan ni, hambikkkkk ko..



xder org lain, memang Aiman punya kerja ni..  ntah utube aper yg dilayannya..  ntah apa yg di explore ngan dia, sampai guna internet melebihi 3G..


Ginila kalo anak advance drp mak dia..  diam2 dia tekan itu ini.. diam2 bil mak dia mencanak berganda ganda..


Terus aku call mxs suruh diorg remove internet connection drp line aku..


Haiisshhh nak mrh2 pun x guna..  nak pukul memang xderla..


Silap aku gak. Sepatutnya dr awal lagi aku dah remove internet connection ni..  Just guna wifi ajer..

Hmmm nak menyesal pun tara guna..

bayola cikit cikit..


buat mak pak disana, sila berhati hati yer..



*pagi ni bangun2 ajer terus tanya mana bibik In dia :) *



1 comment:

  1. Mereka labih pandai dari kita Muja.
    Nak tak nak kenalah bayar juga kan..

    ReplyDelete