Monday, January 14, 2013

kau yang ku cari cari k.e.k.a.b.u



Aisshhh x fokus tul nak buat kerja..


Nilah perangai buruk den..  Dari kecik sampai dah ada anak kecik pun masih xleh nak bersabar..


Nasib baik hati ni goyang goyang..


Japlah..

Nak pergi beli sekaranglah..


Balik nanti singgahlah kejap..



Aishhhh mencik tolla..

Selagi aku x dapatkan benda tu, memang asyik teringat kat dia jerla..


Boleh terbawak mimpi ni...



















sumber: google


Haaaa inila yg aku nak beli tu.


K.E.K.A.BU.


yer betol adik2,  ni kekabu..


Bukan Iphone 5 or smart phone or emas 916


kekabu dah buat aku terigau igau  (poyosss jer)


hehehhee senyum2


Aku ngah rajin sangat menjahit sarung utk dibuat bantal.  Suka beno buat bantal pakai kekabu.  

Best tau..  Lembut ajer.


Puas hati dapat buat bantal sendiri ni.. hahhahaaa adoiiii ni pun ko nak kecoh yer.. heheeee (tulis, baca & gelak sendiri)



Suka punya pasal, aku sanggup jahit sarung bantal tu ngan tangan jer tau.  Kalo boleh semua nak buat sendirik. Ahakkss  (gila jawatan tol)


Selagi x beli memang x tenteram jiwa ni.

Balik ni mesti beli.

 heheheeee


sumber: google

Oh kekabu



* ada org ckp makhluk lain suka tinggal kat pokok yg beso mcm kekabu ni yer *










No comments:

Post a Comment