Monday, October 1, 2012

Percutian yang tergendala



Huhuuuuu sedeh tau mak Aiman..  Patotnyer kitorg sekarang ada kat Langkawi tau..  Ngah posing2 depan helang yg besau tu...


sumber: google


Nanti petang leh tengok sunset atas gunung Mat Cincang..  Uhukss




Letih tau aku lakik binik berjaga sampai malam semata mata nak beli tiket yg kunun2nyer zero fare tu mcm ENTRI TERBANG FREE ni..  Bacer korang..  Lelah tau



Tapi tula,  Kalo TUHAN dah kater tu bukan rezeki aku,  memang bukan rezeki aku sekeluargala.  Insyaallah mungkin di hari yang lain.  Mungkin lagi jauh,  lagi menarik daripada Langkawi ( wahhhhh penyedap hati yg sedikit lara )



Naper aku x jadi pergi..   Heeee heeeeee hee


Paling kesian kat anak buah aku ( ank adik ).  Dia yang paling teringin sekali nak naik kapal terbang.  Len kali kita naik kpl terbang yer Piq.


* Aiman pun mcm tau2 jer patotnyer dia naik kpl terbang.  Asyik ckp nak nek oplen. *




No comments:

Post a Comment