Monday, September 24, 2012

Masyaallah, gatal nya ko KUTU..


Bak kata adik aku, masyaallah gatallnyer walaupun cumer sekor ajer...


Malu , bengang , risau ....


Mana x malu bila amoi gunting rambut tu ckp rambut aku ada telur kutu @ tumo..  ye ker, patotla kepala aku gatal giler..  adooiiii ada kutu upernye





Malu nyer.. huhuuuu  dah anak 2 pun ko berkutu lagik..  Gerangan siapakah yang berkutu ini..


Aku mula rasakankan kegatalan di tahap yg melampau selepas aidilfitri hari tu..   Yang peliknye aku sorang jer yg gatal2..  Gatal2 sampai aku nak menggaru ajer..  kat opis pun sempat lagik nak menggaru..  kat mana mana nak menggaru ajer..  sampai cedera ringan kulit kepala aku kerjakan..


Ohhh berkutu rupernya aku..  aku ingat setan manala yg kencingkan kepala aku ni..  maklomla, aku kan baru masuk umah yg dah bertahun x berorang.. manala tau kan kan...


Ni mesti terkena masa balik kampung hari tu..  memang pasti aku terjangkit dari sana.. sebelum ni x der tau...


Balik ni memang aku nak beli ubat kutula.. risau lak kalo terkena kat anak2 t..  kalo kena kat  huby xper gak..  dialeh cakap, kalo adik yg kena kan sian.. tergaru2 sicumel tu..


Nak share info pasal   cik kutu yang jahat ni  ...



Alamak nak pakai ubat kutu pun kena ty farmasi tu dulu, sbb aku menyusukan adik..  x leh sebarangan gak yer


Siap sediala ko cik kutu kutu yg jahat...  akan aku carik sampai kelubang cacing







No comments:

Post a Comment