Tuesday, August 14, 2012

aku x sanggup dan x mampu rasanya



Sekarang ni kat wall fb melambak2 org jual online.. nak aper semua ada.. belacan  jer xder lagi org jual ...  kalo ikan pekasam tu pun dah ado...


Ramai gak kwn2 aku dah join jual2 online ni..  alhamdulillah semoger rezeki mereka melimpah ruah.


Cumer nye bila aku tengok harga brg yg dijual tu mcm.. erlllppppp mcm x nak percaya ajer..


Sehelai tudung ala ala fareeda berharga RM160.. air liuq tersangkut kat tekak...



tudung fareeda.. ni selai rm175
sumber: fareedaonline.com


Ada ker org nak beli yer (mestila adakan) .. tengok cam biasa biasa ajer.. hmmmm  teruknyala taste aku ni kan.. low taste tolla mak kamu ni aiman, delisha..


Hmmm ampun ya, kalo selai sampai rm160 xyah ada pun x per.. kalo ada org nak belikan pun mcm alaaa x yahla, beli jerla tudung yg rm20 tu pun dah ok sgt..



Bg aku kalo dah cecah rm50 ke atas tu memang dah mahal sangat.  sedang kan hari2 kena pakai tudung yg berlainan..  berapa nak bajet utk tudung ajer.


Selai tudung (kalo rm50 selai) tambah bbrp ringgit lagik leh dpt 3 kotak susu Aiman.. bersamaan hampir 1 bulan stok..


Mungkin kena tunggu gaji aku capai Rm5k baru leh beli tudung hg rm100 selai.. agaknyerla..


Ohhh...


Nak bayar baju raya sendiri yg berhg rm160 pun dah pot pet pot pet...


* xkesah pakai brg murah yg penting keperluan anak2 lengkap sempurna *


No comments:

Post a Comment