Tuesday, July 24, 2012

Ribut kencang ... subhanallah


Dasyat sungguh ribut pagik tadi.. Korang ada rasa x.. Aper???  Xder.. X kan umah aku ajer kut!


Hmmm yerla, mmg umah aku jer..  Sbb ribut tu datang drp anak aku berdua.. Mak baru nak suap nasik (bersahur), boleh pulak abang sok sek sok sek.. makin lama makin kuat pulak.. keluar bilik dok cakap enat enat....   Leh dia ajak aku tdo balik sambil mintak diurutkan kaki dia.. Haaaa sakit kaki lagila ni.. Tula, org dok puase diam diam simpan energy, engko dok lompat lompat yer.  Makin tinggi lagi ko suker.


Udah mak nak mkn x leh.  Adik pun sampai terjaga tu.  Kaco jer adik nak tido ..  Udahnyer kena telan nasik cepat cepat sebelum adik meraung.. Abang meraung bio kan jerla..  Penat diam la dia nanti..




Hbs mkn nsk x sempat teguk air.. Kena diam kan dua dua bodak..

Papa zola .... Tolong mama... nak tercekik dah ni...

huhuuuuuuu papa zola kejerla...


Urut kaki abang sambil mulut mak mcm kiah propa..pot pet pot pet.. sok lompat lagi yer bang....


Adik cantek jer landing kat riba.. adik pun dah bijak sana sekarang ni.. kalo mak x amik dia, dia yg dtg merangkak kat ngan mak...lepas tu golek golek kat paha ma..  Boleh dia landingkan kepala dia cantek jer kat kaki, peha or lengan mak dia ni... aku rasa badan aku ni lagi empukla banding ngan bantal yg ada tu.   Nak, mak tau la mak ni byk smpn spare tyre.. ohhhh



Nak minum air pun terpaksa dlm bilik.. sambil riba adik.. sambil urut abang.. ohhhh dugaan sungguh...


Okeh nak...mak dah mnm.. jom sambong tdo...


Tepuk buntut adik.. kalo edak dia ingat dah pagi.. nak merangkak main kat luar bilik... x leh. Abang dah selamat tido balik.. lega

bodak kecik ni dah laju mengensot  :)




No comments:

Post a Comment