Wednesday, July 25, 2012

Di Raba ketika sedang tidur


Dulukan ms jaman belajar, pernahla aku rasa spt ditindih ngan 'sesuatu'.. memang x leh gerak.. suara pun susah nak kuar.. ngan penuh kudrat aku lwn gak.. aku bc ayt kurci wlpn mula2 ssh nak baca.. Alhamdulillah, lps tu ok dah


Sekarang ni pulak, tiap2 mlm aku diraba... bukan rasa tapi memang di raba....issssssss takutnyeeee.. leh buat ceriter seram nih



siapa gerangan dia ni ?



Si Peraba sudah dapat dikesan.... Aiiishhhhh x leh x leh...  kadang kadang berhangin gak aku ngan si peraba ni...


Ni semua kerja anak lelaki aku la...  Dia masih teringat ingatla nak menetek ..  Mcm mlm tadi  tau tau dah selamat pun dia melepaskan niatnya itu..  


Kesian memang kesian..  kadang kadang memang mcm nak bagi jer..  Tapi kalo dah dibagi takut jadi habits balik..  Jenuh aku nak pisahkan balik.. Adooiiiii kesian tol ngan anak laki aku ni..



Cara dia skrg ni pun dah merisaukan aku laki bni...  Sbb mula2 dia mskkan tangan dlm baju.. Lps tu dia letak tangan dia kat B aku..  B aku x per.. Kalo B budak pompuan lain x haru biru nanti..



Nasib baik dia x raba adik dia....  oh anak



No comments:

Post a Comment