Monday, November 21, 2011

Baru 2 sudah penat !!

Yer, saya baru ada 2 org anak tapi raser PENAT dia hanya tuhan saja yg tahu.



Mungkin raser penat saya ini sbb si abang & si adik masih kecil lagi(abg baru 2thn). Ketika saya menulis entry ni si abang sedang menggomol gomol adik dia. Sampai merah padam muka adik dia.Sesak napas dah tu. Sayang sangat la tu. Tapi sayang dia sangat menakutkan mama & abah dia. Adik adik dia panggil.




Penat itu sgt terasa pd waktu mlm. Bila adik nak tdo , maser tu jugala abang nak menyelit sekali. Pujuk2 supaya dia sabar , dia nak nak gak. Adooiiii Akhirnye saya serahkan dua dua pada abang & adik. Adik saya baringkan di dada, abg mengiring disisi saya. Bila mak nampak, mengucap panjang org tua tu. ke ke ke



Saya perasan, bila abg nak menyusu dgn saya, si adik mesti merengek rengek. Kadang2 bila si abang nak bermanja ngan saya, si adik pun merengek rengek gak. Mcm jeles jer. Sede pulak sy tengok si abg.


Saya paling risau bla berada di rumah MIL. Takut terkejut beruk org tua tu bla nmpk siabg masih menyusu lagi :)


Sekarang saya sudah menjarangkan abg drp menyusu dgn saya. Kadang kdg saya bagi juga terutama sekali time B saya tengah padat sampai kebasahan. hehehe


Pelik pelik. Abang sudah berjaya saya pisahkan sebelum kelahiran adik dia. Mcm mn dia boleh teringin menyusu lagi?


~ Masih dlm mood cuti & menimba pengalaman menjadi suri rumah sepenuh masa. hahaha

No comments:

Post a Comment